Instagram
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Σάββατο, 1 Φεβρουαρίου 2014

"Παλαιολιθική δίαιτα", για μακρύτερη και καλύτερη ζωή

Ένα πολύ χρήσιμο άρθρο, για καλύτερη ζωή και μακροπρόθεσμη ευεξία, από τον πολύ καλό φίλο μου και έμπειρο, σε θέματα υγείας και γυμναστικής, Χρήστο Πρίφτη: " Η παλαιολιθική διατροφή ή δίαιτα είναι συνοπτικά η κατανάλωση τροφίμων που κατανάλωναν οι άνθρωποι χιλιάδες χρόνια πριν, στην παλαιολιθική εποχή, και συνεπάγεται με μια σειρά από θετικά για την υγεία του καθενός που θα επιλέξει αυτού του είδους την διατροφή. Συγκεκριμένα είναι η κατανάλωση τροφίμων που είναι έτοιμα από την φύση με μικρή η ελάχιστη ανθρώπινη παρέμβαση επεξεργασίας. Επιτρέπεται η κατανάλωση κρεατικών, ψαρικών, αυγών, ξηρών καρπών και όλων των ειδών φρούτων και λαχανικών. Αυτές οι τροφές περιέχουν με το παραπάνω όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο άνθρωπος για μια υγιή ζωή γεμάτη ενέργεια.Είναι πλούσια σε βιταμίνες των φρούτων και των λαχανικών σε καλά λιπαρά που βρίσκονται στους ξηρούς καρπούς και τα αυγά και σε πρωτείνη καθώς και σε σάκχαρα καλά που περιέχονται στα φρούτα για την κάλυψη των ενεργειακών αναγκών του οργανισμού. Η συγκεκριμένη διατροφή μεταξύ άλλων οδηγεί σε ενδυνάμωση των αρθρώσεων του οργανισμού ,σε ένα υγιές και σε εγρήγορση μυαλό λόγω των ιχνοστοιχείων, βελτίωση του πεπτικού συστήματος λόγω των φυτικών ινών, αύξηση μυικής μάζας και απώλεια βάρους λόγω της υψηλής πρωτείνης και τέλος μειώνει την περίπτωση εμφάνισης παθήσεων όπως σάκχαρο και διαβήτης η καρδιακών παθήσεων, καθώς απαγορεύει την κατανάλωση κακών λιπαρών και παρασκευμασμένων σακχάρων. Μπορεί τις πρώτες μέρες να είναι δύσκολη η προσαρμογή σε αυτήν την δίαιτα καθώς απαγορεύει κατανάλωση τροφών όπως γαλακτοκομικών και σύνθετων υδατανθράκων όπως το ψωμί και τα μακαρόνια. Στην πορεία θα αποδειχτεί ένας θησαυρός για την μακροζωία σας, καθώς για παράδειγμα, όταν άρχισαν οι συχνές καταναλώσεις τυποποιημένων τροφίμων και πρόχειρων φαγητών τα λεγόμενα junk food παρουσιάστηκαν παθήσεις όπως καρδιακές και λειτουργικές ιδίως σε χώρες όπως οι Η.Π.Α που η κατανάλωση τέτοιων τροφίμων είναι υψηλότερη από οπουδήποτε αλλού, με αποτέλεσμα 1 στους 3 Αμερικάνους να είναι υπέρβαρος και να αντιμετωπίζει παρόμοιες παθήσεις. " Tip: Πολλοί ρωτάτε πως θα πάρουμε αυτά που χάνουμε από τα γαλακτοκομικά και τα όσπρια. Η απάντηση είναι εύκολη αρκεί να το ξέρεις:
  • Ασβέστιο (γαλακτ/κα) , υπάρχει σε μεγάλη ποσότητα σε τροφές όπως τα αμύγδαλα, τα πορτοκάλια, τις σαρδέλες και τα λάχανα.
  • Πρωτείνη (γαλακτ/κα), σε πολύ μεγαλύτερες ποσότητες σε κρέατα και ψαρικά.
  • Κάλλιο (από όσπρια), υπάρχει σε ξηρούς καρπούς σε μεγάλες ποσότητες
  • Σίδηρος (όσπρια) , σε μεγάλες ποσότητες σε κρέατα και ψάρια Φυτικές ίνες (όσπρια), σε όλα τα λαχανικά
  • Φυλλικό οξύ (όσπρια), σε πορτοκάλια και όλα τα "πράσινα"
Σαν Συνταγές που Αρέσουν εμείς σας προτείνουμε να ρίξετε μια ματιά στην κατηγορία με τις σαλάτες μας πατώντας ΕΔΩ.. Τέλος να επισημάνω σαν Αναστάσιος Ψιλόπουλος, πως κάνω αυτήν την δίαιτα και πέρα από ότι έχω χάσει 4 κιλά σε 2 εβδομάδες (μαζί με γυμναστική), νιώθω ορεξάτος και δεν πεινάω καθόλου!

2 σχόλια: