Instagram
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Τρίτη, 23 Ιουλίου 2013

Απόστολος Χρήστου: " Για μένα η αξία της ελληνικής κουζίνας ειναι ανεκτίμητη"

Πλέον ο χαρακτηρισμός "ανερχόμενο αστέρι" είναι περιττός αφού ήδη έχει κατακτήσει σχεδόν όλα τα μετάλια στην κατηγορία του και αυτά που δεν έχει κατακτήσει ακόμα είναι στους βασικούς του στόχους. Ο λόγος για τον νεαρό Απόστολο Χρήστου , του οποίου οι επιδόσεις στην κολύμβηση αφήνουν υποσχέσεις για πολλές επιτυχίες ακόμα.
Είχαμε την ευκαιρία να τον έχουμε κοντά μας για μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη με θέμα την κουζίνα και τις γεύσης που τον έχουν εντιπωσιάσει.
Όταν ρωτήθηκε για τις κουζίνες του εξωτερικού απάντησε: "Ναι στις περισσοτερες που εχω παει ειχα την ευκαιρια να δοκιμασω και την κουζινα τους. Η καλυτερη κουζινα που εχω δοκιμασει ειναι εκεινη της ισπανιας και το αγαπημενο μου φαγητο ειναι η παεγια." . Ενώ μιλώντας για την ελληνική κουζίνα είπε πώς για εκείνον η αξία της ελληνικής κουζίνας είναι ανεκτίμητη.
Αναλυτικότερα η συνέντευξη:

Ερώτηση:
Ας ξεκινήσουμε με μια γενική ερώτηση που θα σε ρωτάνε λογικά όλοι..
Πώς αισθάνεσαι για το μετάλιο (χάλκινο) που κατέλαβες στο Ευρωπαικό Πρωτάθλημα;

Απάντηση:
Το μεταλλιο που καταφερα να παρω στους πανευρωπαικους αγωνες με εκανε παρα πολυ χαρουμενο και ευτυχισμενο επειδη ενιωσα πως οι κοποι ολης της χρονιας ανταμοιφτηκαν.Ηταν δυσκολο στην αρχη να συνειδητοποιησω τι εχω και μου πηρε λιγο καιρο για να το καταλαβω...

Ε:Πιστεύεις ότι θα μπορούσες να πας καλύτερα σε κάποιο από τα αγωνισματα;
Α:Στα 50 μ υπτιο πιστευω πως εκανα οσο το δυνατον καλυτερη εμφανιση μπορουσα. Οσο για το 100αρι περιμενα κατι περισσοτερο αλλα τελικα δεν ηρθε.

Ε:Ας μπούμε στο "ψητό" μιας και το site μας αφορά την μαγειρική αλλά και γενικά ότι έχει σχέση με την διατροφή.Όπως οι περισσότεροι πρωταθλητές αλλά και οι απλοί αθλητές έχουν κάποιους διατροφικούς κανόνες.Εσυ έχεις τέτοιους κανόνες;
Α:Ναι ακολουθω ενα προγραμμα διατροφης το οποιο με βοηθαει να ανταπεξελθω στις δυσκολες προπονησεις που κανω καθημερινα.

Ε:Έχει κάποια μυστικά που το κάνει να διαφέρει από τα συνηθισμένα; Για το θέμα του φαγητού μιλάω πάντα..

Α:Το προγραμμα διατροφης που ακολουθω δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο απλα ειναι ρυθμισμενο ετσι ωστε να προσλαμβανω καθημερινα τις απαιτουμενες ποσοτητες των θρεπτικων συστατικων που χρειαζομαι ετσι ωστε να μην αντιμετωπισω προβληματα με την υγεια μου

Ε:Σιγά σιγά ας μπούμε και στο θέμα "κουζίνα-φαγητό"...Μαγειρεύεις;
Α:Πολυ λιγο αν και μου αρεσει αλλα δεν εχω και τον χρονο για να ασχοληθω και πολυ

Ε:Ποιό είναι το καλύτερο φαγητό που έχεις φτιάξει και το μοιράστηκες με κάποιον φίλο ή συγγενή;
Α:Κατα τη γνωμη μου το καλυτερο που εχω φτιαξει επειδη ηταν και πολυ ωραιο γευστικα ειναι ο κορμος σοκολατας και το μοιράστηκα με τους συγγενεις μου και απ οτι μου ειπαν αρεσε και σε εκεινους.

Ε:Το site μας το έχεις επισκευτεί;
Α:Και βεβαια

Ε:Υπάρχει κάποια συνταγή που να σου "γυάλισε" ή που έχεις δοκιμάσει ήδη;
Α:Απο ολες τις συνταγες που εχω δει στο site πιο πολυ μου αρεσε το cheese cake και θελω να επιδιωξω να την εκτελεσω κιολας

Ε:Έχεις ταξιδέψει σε αρκετές πόλεις του εξωτερικού για αγώνες , θες να μας πεις μερικές από αυτές;
Α:Ναι.εχω παει μαδριτη, ρωμη, βελιγραδι, βαρσωβια, κιεβο και αλλες.
Ε:Και λογικά έχεις δοκιμάσει διάφορες γεύσεις από εκείνες τις χώρες που δύσκολα βρήσκεις στην Ελλάδα. Ποιά ήταν η καλύτερη "κουζίνα" που έχεις δοκιμάσει από αυτές τις χώρες και ποιό το αγαπημένο σου φαγητό;
Α:Εμ ναι στις περισσοτερες που εχω παει ειχα την ευκαιρια να δοκιμασω και την κουζινα τους. Η καλυτερη κουζινα που εχω δοκιμασει ειναι εκεινη της ισπανιας και το αγαπημενο μου φαγητο ειναι η παεγια.

Ε:Σε σύγκριση με την ελληνική ποιά είναι η καλύτερη κατά την γνώμη σου;
Α:Οχι για μενα η αξια της ελληνικης κουζινας ειναι ανεκτιμητη εχει τοσο ωραιες συνταγες και τοσο πλουσιες γευσεις που την κανουν μοναδικη.

Ε:Ποιό είναι το αγαπημένο σου ελληνικό φαγητό;
Α:Το παστιτσιο

Ε:Έχεις δοκιμάσει να το φτιάξεις; Και αν όχι , αν το έβλεπες στο site μας θα το προσπαθούσε;
Α: Οχι.. προς το παρον τουλάχιστον δεν το έχω φτιάξει. Αν το έβλεπα θα ηταν περισσοτερες οι πιθανοτητες γιατι ειναι πολυ καλες οι οδηγιες στο site και πραγματικα σε διευκολυνουν .

Ε: Τελειώνωντας σιγά σιγά ποιοί είναι οι "κολυμβιτικοί" σου στόχοι για το μέλλον.. Ξέρουμε πως σε λίγες μέρες θα αγωνιστείς στο Ντουμπάι για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Νέων.. Τι στόχους έχεις;
Α: Οι στοχοι μου για το παγκσμιο πρωταθλημα που ειναι τελη Αυγουστου ειναι να καταφερω να κανω επιδοσεις που θα ειναι κοντα στα ρεκορ μου αλλα και θα ειναι ικανες να με οδηγησουν ψηλα στην γενικη καταταξη

Ε:Είναι κάτι που θέλεις να πεις στους επισκέπτες του "Συνταγές που Αρέσουν" με θέμα το φαγητό ή την διατροφή;
Α: Θα ηθελα να τους πω οτι για να εχουν μια ζωη γεματη ευεξια και καλη διαθεση θα πρεπει να ακολουθουν μια υγιεινη διατροφη και να αθλουνται γιατι ο αθλητισμος δεν προσφερει μονο υγεια στο σωμα αλλα και στο μυαλο γιατι μεσα απο τον χωρο του αθλητισμου μαθαινεις πολλα πραγματα ειτε εισαι πρωταθλητης ειτε εισαι απλος αθλητης.

Συνταγές που Αρέσουν:
Σε ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο σου και σου ευχόμαστε καλή επιτυχία στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα αλλά και γενικά στους μελλοντικούς σου αγώνες.
.
Απόστολος: Ευχαριστω πολυ!  Ευχαριστηση μου που ειμουν μαζι σας και ευχαριστω πολυ που με φιλοξενησατε στο site σημερα. Συγχαρητηρια για την εκπληκτικη δουλεια που κανετε και σας ευχομαι καλη συνεχεια !!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου